-

Urednički kolegij lista "Dnevni avaz" duboko se izvinjava čitaocima i javnosti jer je, kako je saopćeno iz "Avaza", grubom greškom i manipulacijom, dopisnik Adnan Džonlić objavio u današnjem broju lista izmišljene rezultate ankete s građanima Bosne i Hercegovine na području Zenice.

"Dnevni avaz" je najavio suspenziju dopisnika iz Zenice i tužbu za nadoknadu štete.

Anketa s građanima Bosne i Hercegovine s pitanjem kako građani komentiraju višesedmični politički progon lidera SBB-a Fahrudina Radončića rađena je diljem Bosne i Hercegovine, a netačnosti su otkrivene isključivo u dijelu ankete rađenom na području Zenice, saopćeno je.

"Preliminarnom unutrašnjom provjerom utvrđeno je da je za manipulacije u pripremi ankete odgovoran dopisnik 'Dnevnog avaza' iz Zenice Adnan Džonlić.

On je u popodnevnim satima 13. marta dobio zadatak od resornih urednika da napravi anketu. U 17 sati tog dana poslao je urednicima anketu s osam osoba koje je navodno intervjuirao. 

Također, uz izjave je priložio lažne fotografije osoba, vjerovatno uzete s interneta, kao i njihova izmišljena imena. Budući da je riječ o dugogodišnjem uposleniku našeg lista, resorni urednici nisu doveli u sumnju sadržaj ankete i fotografije, pa je ona i objavljena", citat je iz saopćenja.

Uposlenik Džonlić u njegovoj izjavi glavnom uredniku, kao i pisanom izjavom, potvrdio je da "u potpunosti prihvata odgovornost i krivicu koja je samo njegova". Uredništvo vrši provjere da li je sličinih postupaka dopisnika Džonlića bilo i ranije.

U razgovoru s glavnim i odgovornim urednikom "Dnevnog avaza" Džonlić nije negirao da je bio pod pritiscima da podmetne lažnu anketu uredništvu u Sarajevu, ali nije otkrio iz kojih je motiva izvršio pokušaj urušavanja integriteta lista, navedeno je također u saopćenju.

Uredništvo "Dnevnog avaza" smatra da je riječ o nedopustivoj zloupotrebi dopisnika iz Zenice, kao i težoj povredi radne odgovornosti, zbog čega je protiv uposlenika Džonlića pokrenut disciplinski postupak i on će biti suspendiran s dužnosti do njegovog okončanja, a bit će razmotrene i mjere otkaza.

Menadžment "Avaz-roto pressa", kao izdavača "Dnevnog avaza", u konsultacijama s pravnim timom kuće razmotrit će mogućnost pokretanja tužbe protiv uposlenika Adnana Džonlića radi nadoknade štete "Avaz-roto pressu" zbog urušavanja ugleda lista čiji je uposlenik bio godinama.

"Još jednom upućujemo duboko izvinjenje bh. javnosti, a onima koji stoje iza dugogodišnje hajke protiv našeg lista poručujemo da nas ni ovakvim smišljenim podvalama neće uplašiti i ušutkati. Istina je najjače oružje, a mi se istine ne bojimo", navedeno je u saopćenju.

Izvor: Informativa.ba,
Komentari (0)

* Sva polja su obavezna
preostalo 500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Informativa.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Informativa.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Informativa.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.


Ućitaj još komentara