-

Zadnje dvije godine bile su poprilično dramatične u Samsungovom segmentu smartphonea, pa usprkos inovacijama i promjeni materijala u proizvodnji svojih premium flagship mobitela, prodaja se i dalje ne uspjeva vratiti na onu s nekih prijašnjih vremena, što znači pad prihoda i profita. Sve to zahtjeva promjenu Samsungove strategije nastupa na tržištu pametnih telefona.

Prema novoj strategiji, Samsung je odlučio malo promijeniti svoju taktiku te je odlučio razne zanimljive značajke koje ima u svojim flagship modelima, donijeti i na mobitele srednje klase. Cilj je da se stvore poželjniji modeli koji nisu toliko skupi nego su cjenovno prihvatljivi za „srednju klasu“ što bi moglo dovesti do veće prodaje i boljih prodajnih rezultata.

Neki od pametnih telefona koji ulaze u srednju klasu su Galaxy A3, A5, A7 i A8. Samsung bi volio proširiti značajku Samsung Pay i na pametne telefone srednje klase što bi automatski povećalo više aktivnih korisnika koji koriste tu uslugu mobilnog plaćanja.

Osim toga, spominje se kako Samsung planira uvesti niz drugih senzora i mogućnosti u mobitele srednje klase, no još uvijek se ne zna točno koje. Zanimljiva poslovna strategija Samsunga, mora se priznati.

Izgleda kako Samsung želi iskoristiti veliku popularnost Samsung Pay sustava te ga još više približiti korisnicima koji baš i nemaju (ili neće dati) toliko novaca za flagship modele.

Izvor: Informativa.ba,
Komentari (0)

* Sva polja su obavezna
preostalo 500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Informativa.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Informativa.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Informativa.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.


Ućitaj još komentara