Mnogi ljudi su nezadovoljni sa svojim stomakom i pokušavaju mnoge stvari kako bi svoj stomak doveli u normalu. I nemaju uvijek uspjeha u tome - tko želi imati ravan stomak, treba obratiti pažnju na dvije stvari. Jedite pametnije i vježbajte. Vidjećete, otići će masni jastučići na stomaku.

Uz veoma dobar plan ishrane ključan je i trening - savršene pločice nećete postići ako radite stotine trbušnjaka na dan. Za to su idealne aerobne i vježbe snage.

Prvo i najvažnije - nemojte gladovati. Tako ćete postići kontraefekt jer će tijelo skladištiti ono malo energije što mu je dajete.

Ako želite da definišete trbušnjake, potrebno je isplanirati dobar plan ishrane koji uključuje dovoljnu količinu bjelančevina, ugljikohidrata i masnoća kako bi tijelo optimalno funkcionisalo i kako biste gubili centimetre. Gladovanje će samo izazvati jo-jo efekt 

Nakon što regulišete prehranu, vrijeme je za tjelovježbu.

Za najbolje je rezultate veoma je važna kombinacija aerobnih aktivnosti i treninga snage. Kao aerobnu aktivnost preporučuje se trčanje.

U kolikoželimo da skinemo masne naslage, potreban nam je trening kojim ih izgaramo, a tokom trčanja događa se upravo to. Redovnim trčanjem smanjit ćete postotak masti u tijelu te će mišići ljepše doći do izražaja. Naravno, kako bi njihov izgled bio što ljepši, idite u teretanu ili radite vježbe snage s vlastitim tijelom.

Treba posebno istaknuti da trbušnjake nećete postići u koliko radite stotine trbušnjaka na dan jer tijelo ne mršavi samo na jednom dijelu tijela nego posvuda. Znači, trbušnjaci sami po sebi neće vas dovesti do cilja, ako su vam cilj pločice na stomaku. Nemojte pretjerivati s izvođenjem isključivo trbušnjaka jer bi vam to moglo prouzročiti probleme za druge mišićne skupine koje su zanemarene. Kombinacija trčanja, treninga snage koji uključuje cijelo tijelo i dobre prehrane pomoći će vam definisati takozvane pločice.

Za izgradnju pločica na koje će svi biti ljubomorni neće pomoći ni uređaji koji obećavaju čarobno skidanje masnih naslaga stomaka ako ih nosite oko struka dok one vježbaju umjesto vas. Besmisleno je bacati novac na takve stvari, pokazala su mnoga ispitivanja u kojem su ispitanici koristili razne uređaje, a elektrode su mjerile stimulaciju njihovih trbušnih mišića. Trbušni mišići nisu radili ništa više nego kod trbušnjaka.

Jer, sve što vam obećava rezultat preko noći bez imalo truda uzmite s rezervom. Najbolja formula je zapravo vrlo jednostavna: dobra prehrana i dobar trening. 

Kako spriječite nakupljanje vode u tijelu?

Ono što trebate voditi računa kako biste izbjegli nakupljanje vode koje također uzrokuje napuhan stomak je sljedeće:

  -jedite što lakšu hranu poput povrća kuhanog na pari i ribe s malo maslinova ulja

  -pazite da unosite dovoljno tečnosti jer i to pomaže pri problemima s nakupljanjem vode.

Jedite voće

Za zdravu ishranu svi preporučuju svježe voće i povrće. No iako su svježe voće i povrće zdravi, ako pretjerate s količinama, mogu izazvati nadutost. Najbolje je i preporučuje se voća i povrća 4 i 1/2 šoljice, a kako biste spriječili nadutost, neka najviše trećina te količine bude sirova.

 

 

Izvor: Informativa.ba,
Komentari (0)

* Sva polja su obavezna
preostalo 500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Informativa.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Informativa.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Informativa.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.


Ućitaj još komentara