SAD: Naučnici otkrili fosil kornjače koja je izumrla prije 76 miliona godina -

Naučnici u američkoj saveznoj državi Utah pronašli su fosil najčudnije kornjače koja je imala svinjsku njušku, a živjela u doba kada i tiranosaurusi i kljunasti dinosaurusi

Istraživači Historijskog muzeja u Utahu su na jugu ove savezne države pronašli fosil kornjače koja je prema tvrdnjama naučnika sa Univerziteta u Utahu izumrla prije oko 76 miliona godina.

Duga oko 60 centimetara i sa njuškom poput one kod svinje, ova kornjača je, prema tvrdnjama naučnika, najbizarnija vrsta kornjače koja je hodala zemljom.

Prva istraživanja ukazuju da je riječ o vrsti koja je živjela u periodu tiranosaurusa i kljunastih dinosaurusa, kada je u području današnjeg Utaha vladala izuzetno vlažna i topla klima i kada su u tom području bile brojne močvare i rijeke.

Šefica tima naučnika koji rade na istraživanju otkrivene vrste Joshua Lively, profesorica na Univerzitetu u Teksasu, smatra da će otkriće ove vrste kornjače pomoći naučnicima u razumijevanju procesa evolucije reptila.

Detaljni izvještaj o istraživanju objavljen je u naučnom časopisu "Vertebrate Paleontology“.

Izvor: Informativa.ba, AA