Oliva - Foto: Arhiv

Tajna mog uspjeha!!!
U svom programu treninga za mišiće leđa koristim osnovne vježbe, kao što su podizanje dvoručnog ili jednoručnog tega u pretklonu (sa širokim ili uskim hvatom), vučenje na lat mašini, pulover i sl. Kao i svaki šampion, tako i ja imam svoju "tajnu" kojom sam uspjeo da maksimalno razvijem leđne mišiće. Moj "tajni sistem" je u stvari, vrlo jednostavan i čine ga dobro poznate vježbe na vratili. Pošto se radi o poznatim vježbama, može se postaviti pitanje u čemu je onda tajna? Tajna je, jednostavno, u načinu izvođženja dopunskog treninga za leđa, koji izvodim odmah nakon navedenih osnovnih vježbi. 



Leđa vježbam dva puta nedjeljno. Odmah po završetku odnovnih vježbi izvodim sljedeće vježbe iz mog specijalnog dopunskog programa:
1. Dizanje na vratilu (široki hvat). Ovu vježbu koristim da bih dobio na širini i masi leđa. Izvodim je tako što koristim maksimalno široki hvat i podižem se dok bradom ne dodirnem šipku vratila. Da bih povećao efekat vježbe, oko struka vezujem kajiš sa tegovima, dodajući u svakoj seriji težinu. Ukupno izvodim 8 serija sa 6 do 8 ponavljanja. U zadnjoj seriji, težina tereta vezanog oko struka iznosi 40kg, tako da jedva uspjevam da ivedem 6 ponavljanja. Koristeći super serije, poslije svake serije izodim vježbu istezanja leđnih mišića, ne koristeći dodatno opterećenje. Vježbu radim tako što se podižem samo do pola, dok mi nadlaktice ne budu paralelne s podom. Taj položaj zadržim nekoliko sekundi, a onda pustim da mi se tijelo opusti, kako bi se leđni mišići potpuno istegli. I sljedeće serije izvodim u super serijama, sa što manje odmora između njih. Prva je dizanje na vratilu sa uskim hvatom. Pravilno izvedena, ova vježba služi za razvoj srednjeg i donjeg dijela leđa. Uski hvat omogućava lakše izvođenje vježbe, tako da sada šipku dodirujem grudima. Vježbu radim u 6 serija sa 6 do 8 ponavljanja uz korištenje dodatnog opterećenja.
Druga vježba u ovom super setu je dizanje na vratilu sa paralelnim hvatom. U ovoj vježbi ne koristim dodatno opterećenje. Neophodno je tijelo pri podizanju držati u položaju tako da grudim dodirujemo ručice trougla šipke. Uz maksimalnu koncentraciju izvodim 6 serija od 10 ponavljanja.

Izvor: "Karate Bilder" broj 2 / 1984 godina

Oznake: #Oliva #trening
Izvor: Informativa.ba,
Komentari (0)

* Sva polja su obavezna
preostalo 500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Informativa.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Informativa.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Informativa.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.


Ućitaj još komentara