Ilustracija - Foto: Facebook

Nova studija, koja je objavljena u Applied Physiology, Nutrition and Metabolism, otkrila je da je konzumiranje mlijeka najbolji način da se oporavite nakon treninga.

Istraživanje

Naučnici sa Univerziteta "Grifit" u Australiji su analizirali 15 ispitanika, prosječne starosti oko 25 godina, koji su vozili sobni bicikl i nosili tešku odjeću, kako bi se što više znojili tokom treninga.

U toku ispitivanja su imali četiri treninga, a nakon svakog su ispijali različito piće: kravlje mlijeko, sojino mlijeko, suplement na bazi mlijeka i sportsko piće sa elektrolitima Powerade.

Prije i poslije svakog treninga, naučnici su testirali ispitanike mjereći njihovu težinu i analiziranjem nalaza krvi i urina,

Kada nakon treninga dođe do rehridatacije, suplement na bazi mlijeka se ispostavio kao najbolja, a Powerade kao najgora opcija. Učesnici su se osjećali grozno nakon ispijanja mlijeka, ali su bili više hidrirani.

„Pića na bazi mlijeka su mnogo efektnija opcija nakon treninga nego sportska piće“, objasnili su autori studije.

„Tečni obrok sa suplementima na bazi mlijeka pružaju dodatnu energiju, proteine i natrijum, koji su vam potrebni u procesu oporavka nakon vježbanja.“, dodaje tim autora studije.

Izvor: Informativa.ba,
Komentari (0)

* Sva polja su obavezna
preostalo 500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Informativa.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Informativa.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Informativa.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.


Ućitaj još komentara