Desetominutni trening za jake trbušnjake -

Većina muškaraca i uprkos brojnim pokušajima da dođu do izraženih stomačnih mišića jednostavno ne uspijeva u svojim namjerama.

Problem može biti kako u ishrani, tako i u treninzima koji jednostavno nisu dobri. Nakon što se popravi ishrana, nivo masti, šećera i ugljenih hidrata, ono što je na red je žestoko treniranje kako bi se stomačni mišići što više učvrstili. Ipak, najveći problem predstavlja dovođenje u red donjih stomačnih mišića, gde se u stvari i najviše skupljaju naslage.
Zbog toga vam donosimo odličan 10-minutni program za ojačavanje ove grupe mišića, koji bi se trebalo da se izvode tri puta sedmično:

– Vožnja bicikla na leđima (lezite na leđa i noge okrećite kao da vozite bicikl); 1 serija, 50 ponavljanja
– Sklopke (lezite na leđa i istovremeno podizati ruke i noge, tako da se sastave na sredini); 1 serija, 25 ponavljanja
– Podizanje nogu (lezite na leđa i držati se za klupu i podižite noge); 1 serija, 25 ponavljanja
– Trbušnjaci (standardni), 1 serija, 50 ponavljanja
– Podizanje nogu (uhvatite se za vratilo i probajte da dižete noge do visine glave), 1 serija, 50 ponavljanja

Oznake:
Izvor: Informativa.ba,
Komentari (0)

* Sva polja su obavezna
preostalo 500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Informativa.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Informativa.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Informativa.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.


Ućitaj još komentara