Šopingholičarke -

Žene prilikom kupovine isprobavaju četiri puta više odjeće nego muškarci. Prilikom svake posjete butiku u prosjeku isprobaju sedam komada odjeće, na šta potroše prosječno 22 minuta. Ali žene ne kupe uvijek nešto kada idu u kupovinu, dok muškarci skoro svaki put kupe ono što isprobaju.

Novo istraživanje otkriva šokantne podatke o kupovini. Žene provedu nevjerovatnih 37 dana godišnje u šopingu, a najveći plijen su im cipele. Britanke su šampionke, one kupe nevjerovatnih 24 para svake godine, dok su recimo Amerikanke mnogo skromnije i nabave samo pet pari.

Neodlučne žene isprobaju 40.000 komada odjeće tokom svog života, otkriva nova anketa. Istraživači su ispitivali muškarce i žene o njihovim navikama prilikom kupovine. Žene su priznale da u prosjeku isprobaju 12 odjevnih predmeta prilikom kupovine i da idu u kupovinu otprilike pet puta mjesečno. To znači da godišnje isprobaju 720 odjevnih predmeta – a za 60 godina samostalne kupovine čak 43.200.

Naravno, kupovina nije jednostavan proces razmjene novca za robu: ovim fenomenom, u punom smislu te riječi, bave se mnogi istraživači na poljima društvenih nauka. Jedan od poznatijih, Pako Anderhil, tvrdi da je kupovina istovremeno “terapija, nagrada, zabava, način za ubijanje vremena, ali i oblik učenja”. Neosporno je da svrhovita kupovina zaista može da popravi raspoloženje i, štaviše, podigne samopouzdanje do izvjesnog stepena. Za mnoge žene kupovina je pravi kreativan čin na više planova, počevši od toga da se osmisli interesantna i originalna odjevna kombinacija, do kupovine “pravog” poklona za prijatelja ili člana porodice. Istraživanja su pokazala da žene koriste situaciju kupovine za učvršćivanje međusobnih odnosa i bolju komunikaciju. To je “zajednički čin” u kojem se može pomoći drugoj osobi i ujedno demonstrirati sopstvena sposobnost i dobar ukus.

Prednosti online kupovine su mnoge, a najvažnija je svakako praktičnost i popusti kojima se ostvaruje mogućnost uštede novca. Osnovne prednosti web kupovine trebalo bi da budu niže cijene, ušteda vremena, dostupnost detaljnih informacija o proizvodu, prisutnost komentara ranijih kupaca, i to sve bez žurbe koja postoji kada obilazite prodavnice. Kupoholičarke i ljudi koji su skloni pretjeranoj kupovini moći će na vrlo jednostavan način da naruči robu, a sa ovom metodom će manje trošiti, jer neće vidjeti sve i svašta u izlozima koji su toliko primamljivi.

 

Izvor: http://www.zenskastrana.com/zene-kupoholicarke/#ixzz3Dhpm3PXN

Oznake:
Izvor: Informativa.ba,
Komentari (0)

* Sva polja su obavezna
preostalo 500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Informativa.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Informativa.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Informativa.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.


Ućitaj još komentara