Ukoliko zaista hoćete da skinete par suvišnih kilograma, dajemo vam nekoliko praktičnih savjeta, kako da se brzo i lako oslobodite istih bez gladovanja...

U koliko koristite pametno smišljen izbor i kombinaciju namirnica, to će vam pomoći da bez mnogo muke dođete do željenih rezultata. Potrebno je da u vašu svakodnevnu ishranu uvedete par malih promjena, koje će vam donijeti nevjerovatan učinak. Na ovaj način ne samo da ćete oslabiti, već ćete i sačuvati vaše zdravlje, jer poznato je da nagli gubitak kilograma u većoj mjeri nikako nije preporučljiv.

KUPUJTE KVALITETNO MESO SA MANJE MASNOĆE

Kada krenete u akciju, obavezno obratite pažnju na kvalitet mesa koje konzumirate. Takođe potrudite se da jedete samo krte djelove mesa, sa što je moguće manje masnoće. Prilikom pripreme obroka, meso pečite na roštilju, sa maslinovim uljem.

ZAMJENITE POHOVANI PATLIDŽAN GRILOVANIM

Patlidžan sadrži samo 20 kalorija na svojih 100 grama i da za zbog možete jesti u većoj mjeri. Ali ako isti uvaljate u brašno i jaja, te pržite na ulju, dodaćete mu nevjerovatan broj kalorija, čak 720, jer će isti upiti masnoću koju ćete potom konzumirati. Ako ste ljubitelj musake od patlidžana, pokušajte sa pravljenjem iste od grilovanog povrća, među kojim je i patlidžan.

ZAMJENITE MASNI JOGURT DIJETALNIM

Znamo da100 ml punomasnog jogurta ima oko 63 kalorije. Međutim, dijetalni jogurt iste zapremine ima sveta 40 kalorija, što predstavlja bitnu razliku ako ovaj mliječni proizvod često konzumirate. Lako možete izračunati koliko je to kalorija manje na mjesečnom nivou, iako vam bezazleno djeluje ova razlika od 23 kalorije.

VRATITE SE OBIČNOM HLJEBU I ZABORAVITE NA DVOPEK

Mnoge dijete potenciraju dvopek, nasuprot običnom hljebu, činjenica je da prvi ima čak 450 kalorija, a drugi samo 250. Ova razlika nastala je kada se voda iz dvopeka tokom pečenja jednostavno izgubila, dok se u običnom hljebu zadržala. Ali, kada običan hljeb uporedite sa svim ostalim, isti je ubjedljivo manje kaloričan od konkurencije.

PREĐITE NA DŽEM BEZ ŠEĆERA UMJESTO OBIČNOG SA ŠEĆEROM

 Znamo da je voće samo po sebi slatko, pa s toga nema potrebe da dodatno sladite džem nastao od istog. Za izradu džema, stavlja se kilogram šećera, na kilogram voća. Što znači da ako kilogram voća posjeduje 500 kalorija, džem od istog ima nešo malo više od toga, dok će vam dodati šećer samo udvostručiti nepotrebno kalorije i uzrokovati stvaranje suvišnih kilograma.

ZAMIJENITE PRŽENI POMFRIT ONIM IZ RERNE

Jedna od najosnovnijih namirnica koja se koristi u domaćinstvima širom naše zemlje je krompir. U prosjeku, 100 grama krompira ima oko 80 kalorija, što ga čini odličnim izborom za čestu upotrebu, prvenstveno iz razloga što lako zasiti organizam. Međutim ako je krompir pržen u ulju, njegova kalorijska vrijednost postaje čak 4 puta veća! S toga odaberite da isti spremate u rerni, na papiru, bez dodavanja ulja.

Izvor: Informativa.ba,
Komentari (0)

* Sva polja su obavezna
preostalo 500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Informativa.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Informativa.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Informativa.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.


Ućitaj još komentara