Odradite fitness trening sa vama dragom osobom - Foto: Shutterstock

Debora Jost i Samanta Kaseti kreirale su tzv. prijateljsku dijetu (The Girlfriends Diet) koja se temelji na mediteranskoj ishrani i kalorijskom unosu do 1600 kcal dnevno uz fizičku aktivnost, a specifična je jer preporučuje sprovođenje programa uz podršku bliske osobe. Autorke tvrde da se uz prijateljsku podršku postižu puno bolji rezultati.

Ženska prijateljstva su često duhovna hrana ženama i značajno pridonose njihovoj emocionalnoj dobrobiti. Prijateljice su nam podrška kada nam je teško i guraju nas napred u zahtevnim trenucima.

Početni kalorijski unos od 1400 do 1600 kcal

Pre započinjanja programa poželjno je nedjelju dana voditi dnevnik ishrane u kojoj ćete bilježiti sve što pojedete kako biste dobili uvid u navike kojima gomilate kilograme. Nakon toga treba prihvatiti mediteransku ishranu temeljenu na celovitim žitaricama, mahunarkama, voću i povrću, niskomasnim mliječnim proizvodima, ribi i povremeno mesu. Početni kalorijski unos iznosi 1400 -1600 kcal, a cilj je dugoročno usvojiti mediteranski način prehrane.

Fizička aktivnost je vrlo važan dio dijete. Redovno hodanje je minimum aktivnosti koju zahtijeva program, a bilo bi poželjno da sa svojim parom za mršavljenje pronađete aktivnost koju ćete redovno praktikovati zajedno.

Prednosti dijete

Činjenica je da je u paru lakše pa postoji veća vjerovatnoća za uspjeh ako na dijetu krenete s dragom osobom koja je u istoj situaciji kao i vi. Prijateljica će vas motivisati na vježbanje kada nemate volje i odgovoriti od kolača kada vam je teško.

Dijeta se temelji na mediteranskoj ishrani koja se smatra zlatnim standardom pravilne ishrane i koja je bogata blagotvornim hranjivim materijama. Redovna fizička aktivnost ključ je uspjeha, a dodatan plus je svakako podsticanje na dugoročne promjene životnih navika.

Nedostaci dijete

Dijeta premalu pažnju pridaje individualnim kalorijskim potrebama. Nismo svi jednaki, a dijeta ne nudi potreban individualni pristup mršavljenju.

Primjer jelovnika:

Doručak: Smoothie od kelja

Ručak: Burger u pecivu s povrćem

Užina: Štapići šargarepe i celera i humus

Večera: Riba s roštilja, spanać pripremljen na pari, kvinoja

Izvor: Informativa.ba, Menshealth
Komentari (0)

* Sva polja su obavezna
preostalo 500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Informativa.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Informativa.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Informativa.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.


Ućitaj još komentara