Jedan je BRABUS Mercedes-Benz G 5020 4×4(2) koji izgleda kao Darth Vader u automobilskoj izvedbi, a drugi je BRABUS Mercedes-Benz GT S koji isto tako izgleda fantastično.

- Foto: Automobiles Review

BRABUS Mercedes-Benz G 500 4×4(2) i BRABUS Mercedes-AMG GT S predstavljeni su na sajmu u Frankfurtu. Osim odličnih kozmetičkih promjena (izvana i iznutra), oba modela su doživjela nadogradnju snage kako i dolikuje Mercedesu sa značkom BRABUSA.
Standardni G 500 4×4(2) je sa pogonom 4.0-litarskim V8 twin-turbo motorom koji, bez ikakvih modifikacija, razvija 422 KS i 610 Nm optimalnog momenta. Momci u Brabusu svoju verziju su „napumpali“ za dodatnih 78 KS i 100 Nm, a ako niste vični matematici kao ni ja to to znači da razvija ukupno 500 KS na 5600 o/min i 710 Nm okretnog momenta u rasponu između 2250 i 4250 o/min. Brabusov visoki G tako sprinta do stotke za 6.9 sekundi, a maksimalna brzina je ograničena na 210 km/h (što možda i ne zvuči puno, ali je sigurno puno ako uzmete u obzir položaj sjedenja i visinu G-a).

- Foto: Automobiles Review

Dodatna snaga zahtjeva bolji ispuh: BRABUS je instalirao svoj sportski ispušni sustav od nehrđajućeg čelika s aktivno kontroliranim leptir ventilima koji kontroliraju nivo rike ove kocke smrti na kotačima. Ispuh također dolazi s dvostrukim završecima od kroma. Zadnji kraj je ukrašen potpuno novim branikom i uglancanim pragom.
G naprijed izgleda lijepo kao i iza: prednji branik ima s lijeve i desne strane nove panele, a ispod njega je i ovdje ulašteni prag. Usisnik na haubi, rešetka hladnjaka i kućište farova su – naravno – od ugljičnih vlakana.

- Foto: Automobiles Review

Unutrašnjost terenaca svih terenaca je također prošla potpunu transformaciju. Gotovo sve je presvučeno finom crnom Mastik kožom u kroju u obliku strijele, a šavovi su crveni što čini odličan kontrast. Također u kabini je moguće pronaći i Alcantaru, karbona i aluminijskih dijelova.

BRABUS Mercedes-Benz GTS - Foto: Automobiles Review

Što se tiče manjeg i razumnijeg GT S-a, Brabusov PowerXtra B40 – 600 kit podiže snagu i moment za dodatnih 88 KS i 100 Nm, što u konačnici čini 592 KS i 750 Nm okretnog momenta. To znači konkretno: do stotke za 3.6 sekundi, a maksimalna brzina je 323 km/h.
Brabus je dodatnu snagu „izvukao“ iz novog mapiranja ubrizgavanja i paljenja. Da, i GT S je dobio sjajni auspuh u “rost-freiu” (zapravo – u titaniju) a novo sportsko podvozje spustilo je automobil za 1.5 cm.
Kao i kod djeda G, GT S je dobio hrpu dodataka u vidu karbonskih dijelova, kože i ostale crnine dostojne jednog Brabusa.

BRABUS Mercedes-Benz GTS - Foto: Automobiles Review

 

 

Izvor: Informativa.ba, Automobili.hr
Komentari (0)

* Sva polja su obavezna
preostalo 500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Informativa.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Informativa.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Informativa.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.


Ućitaj još komentara