Njemački tuning stručnjaci za američke automobile iz kuće GeigerCars.de predstavili su svoj posljednji projekat – Chevrolet Corvette Z06 koju su proglasili najjačom Corvettom do sada. Slika govori više od riječi.....

Ko poznaje dobro marketing, on zna da je to čudnovata stvar i samo mala selekcija riječi može dati drugačiju smisao stvari. Da malo objasnimo bolje… GeigerCars.de svoj tuning Chevrolet Corvette naziva „najjačom Corvettom do sada“, dok u stvarnosti to nije baš tako.

Evo kako stvari stoje, Corvette Z06 je trenutno najjači produkcijski automobil koji je GM proizveo do sada i to nitko ne spori i upravo su Nijemci radili tuning tog modela. Međutim, mnogi su radili tuninge raznih Corvetta koje uvelike premašuju GeigerCarsovih 730 KS. Tako da je zapravo GegigerCarsov tuning najjači u ovom vijeku Z06 (na C7 platformi), ali nikako „najjača Corvetta do sada“. Sada kada smo to razjasnili, pogledajmo što su Nijemci napravili…

Moramo naglasiti da se radi o tuning projektu u tri specifične tačke: nadogradnja snage, kućni body kit i spušteni ovjes.

- Foto: Automobiles Review

Chevrolet Corvette Z06 C7 ima 6.2-litarski motor s 1.7-litarski Eaton TVS R1740 turbo punjačem pomoću kojeg su Amerikanci napravili impresivnih 659 KS i 881 Nm okretnog momenta i upravo zbog toga je ovo „najjača Corvetta do sada“ – barem u smislu službene produkcije.

- Foto: Automobiles Review

GeigerCars.de je napravio nadogradnju pogona kako bi mogli dobiti 730 KS i 944 Nm okretnog momenta, što je fantastično, ali ipak nedovoljno da ponese titulu „najbrže Corvette do sada“.

- Foto: Automobiles Review

Chevrolet Corvette Z06 C7 ima 6.2-litarski motor s 1.7-litarski Eaton TVS R1740 turbo punjačem pomoću kojeg su Amerikanci uspjeli izvući impresivnih 659 KS i 881 Nm okretnog momenta .

- Foto: Automobiles Review

I upravo zbog toga je ovo „najjača Corvetta ikad“ – barem u smislu službene produkcije.

GeigerCars.de je napravio nadogradnju pogona iz čega su izvukli 730 KS i 944 Nm okretnog momenta, što je impresivno, ali ipak nedovoljno da se okiti titulom „najbrže Corvette ikad“.

- Foto: Automobiles Review

Nijemački stručnjaci su ovom divu dali jedinstvenu kombinaciju felgi i guma: naprijed su 19“ felge s Michelinovim gumama u dimenzijama 285/30ZR19, dok su pozadi 20“ felge s 335/25ZR20 Michelin Piot Sport Cup 2 track day gumama.

- Foto: Automobiles Review

Ovo je stvarno izuzetan projekt, kao i sve do sad proizvedeno iz GeigerCars.de, a morate priznati, izgleda impresivno.

Ali jedno je sigurno, nisu napravili „najjaču Corvetteu do sada“.

U koliko imate nešto da dodate ovoj priči, podijelite to sa nama u komentarima.

Izvor: Informativa.ba,
Komentari (0)

* Sva polja su obavezna
preostalo 500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Informativa.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Informativa.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Informativa.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.


Ućitaj još komentara