radnik -

Stručnjaci napominju kako kompanije sa korporativnom kulturom koja ponižava radnike, usmjerava ih jedne protiv drugih i traži da rade više posla za manje novca u dugoročnom smislu ne mogu postizati uspješne rezultate.

Kako piše američki "The New York Times", kompanije sa korporativnom kulturom koja ponižava radnike možda su kratkoročno uspješne, ali u dužem periodu neće postići dobre rezultate.

Navodi se kako zlostavljanja na radnom mjestu uzrokuju pad kreativnosti i odlazak radnika što negativno utječe na produktivnost i prihode kompanije.

"Mislim da takva korporativna kultura dugoročno nije održiva. Postoje brojne kompanije koje njeguju zabavnu i uzbudljivu poslovnu kulturu u kojoj se ljudi ne tretiraju kao robovi", izjavio je ekonomski stručnjak Larry Johnson.

Također, Kim Cameron, profesorica menadžmenta na Univerzitetu u Michiganu, istakla je da svaka kompanija koja omalovažava svoje radnike smanjuje šanse za rast, napredak i razvoj.

"Mogle bi rasti i razvijati se puno više, tri do četiri puta više primjenjujući pozitivne prakse", rekla je ova profesorica.

Kompanija Google je 2015. godine, šesti put zaredom proglašena najboljim mjestom za rad u izboru časopisa “Fortune".

Izvor: Informativa.ba, AA
Komentari (0)

* Sva polja su obavezna
preostalo 500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Informativa.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Informativa.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Informativa.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.


Ućitaj još komentara