Skica - Foto: Shutterstock

Zašto moramo naglasiti činjenicu da poslovni planovi nikada ne dolaze "do života"? Zašto mora skoro svaki plan biti napisan, ostavljen sa strane i na kraju biti bačen? 

Tradicionalni poslovni plan su pravo centrirani: to je vježba gdje poduzetnici razmišljaju šta će poduzeti. Pisanje tradicionalnog poslovnog plana obično se taloži na jedan od dvije misli:

1. Mi bismo trebali napisati poslovni plan zato što "je to što svaki uspješni biznismen radi"

2. Moramo pisati poslovni plan ako želimo izaći i posuditi od nekog novac.

Tradicionalni poslovni plan

Tradicionalni poslovni planovi su prilično namjerni. Oni su promišljeni, analizirani, kompletni, odlučujući - odnosno kako ga nazivaju, to su "pametni" poslovi.

Tradicionalni, statični biznis planovi ne funkcionišu. Plan koji planirate u glavi, s logikom, razumom i mislima, dovodi do nedostatka strasti, uzbuđenja i svrhe. 

Poslovni plan koji će uvijek raditi počinje iz različitih mjesta s različitim skupom poslovnih pretpostavki. Ona polazi od usmjerenog pristupa, što znači da počinjete doživljavati osjećaje koje imate. Ne samo da ovaj plan podnosi promjene, već to ovisi o promjeni vaše kompanije kao ključni faktor koji će vas držati na najbolji način.

Prava razlika između poslovnog plana koji uvijek radi i tradicionalnog poslovnog plana je u tome šta mislite i osjećate o planu - to je vaš stav i vaš odnos s planom koji će stvoriti sve razlike.

Izvor: Informativa.ba,
Komentari (0)

* Sva polja su obavezna
preostalo 500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Informativa.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Informativa.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Informativa.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.


Ućitaj još komentara